L’església de l’Escola Pia de Calella va acollir el diumenge dia 22 de desembre de 2019 un concert de Nadal, a càrrec de la Coral Laetare, amb l’estrena de la Cantata de Nadal del músic i compositor calellenc Jordi Feliu i Horta. L’actuació va ser un èxit i va comptar amb un ple absolut.
Aquesta cantata nadalenca és un recull de poemes de Nadal dels següents escriptors calellencs: Pepita Gallart, Cinto Busquet, Josep Miracle, Maria Cardona, Assumpció Ortet, Concepció Organ i Laia Noguera.
L’obra va ser interpretada per Maria Boixadera (soprano), Josep M. Grima (tenor), Mateu Villaret (baix), Núria Grima (violí), Beatriz Lizarte (violí), Evelín Mansilla (viola), Miquel Gonzalez (violoncel), Josep Barri (contrabaix), Lourdes Bartrolí (piano) i la Coral Laetare, sota la direcció d’Ignasi Fernández.
L’estrena va comptar amb el suport de l’Ajuntament de Calella i la col·laboració de l’Escola Pia, la Coral Laetare, els Amics de la Poesia de Calella i la Federació Catalana d’Entitats Corals.
